2016. május 17., kedd

Első díjam



Szabályok:
1.Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2.Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3.Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4.Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5.Válaszolj a 12 kérdésre!
6.Tegyél fel 12 kérdést!
7.Komentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10. Tedd ki a plecsnit egy jól látható helyre, hogy az én blogomra mutasson!

1. Köszönöm szépen a díjat Violet-nek! 

2.-3. - A zöld és a kék dominál.
    - 5 rendszeres olvasója van
    - A fejléc nekem személy szerint nagyon tetszik
    - A prológus egészen tetszett 
    - Bár, a fogalmazásra figyelj oda!
    - Ahogy egyre többet olvastam a történetből, azt vettem észre, hogy nagyon sok benne a párbeszéd 
    SAJNÁLOM, DE ENNYIT TUDTAM MOST ÍRNI!

4. - A blog egy BTS Fanficiton
    - Azon belül is Jin-ről szól
     - Nem igazán ajánlom 14 alattiaknak
     - De ha szereted az erőszakot, akkor itt a helyed
     - A másik szereplő Victoria Justice 
     - Fekete és szürke szín dominál a kinézetben 

5. Válaszok:

 1. Mióta írsz?
    - 4 éve 
 2. A fejléceidet saját magad készíted vagy inkább rendelsz?
    - Régebben rendeltem, most már inkább magam csinálom. Igazából ezen a blogon rendeltem, mert nem tudok még gifes fejlécet csinálni. 
 3. Milyen sorozatokat nézel?
    - The Walking Dead, American Horror Story, Z, mint zombi, My mad fat diary
 4. Melyik a kedvenc emojid? 
     - A sírva röhögős
 5. A blogodnak van facebook-os oldala vagy csoportja?
     - Igen
 6. Hol kezdtél el írni?
     - Bloggeren 
 7. Mit írtál legelőször? 
      - Egy Harry Styles vámpíros fanfiction-t, nagyon rossz volt!
 8. Hány blogod volt eddig?
      - Ez a kérdés nagyon megfogott, talán 10
 9. Az iskolában tudják, hogy blogolsz?
      - Igen
 10. Milyennek látod magad?
      - Egy átlagos tinédzsernek 

6. Kérdéseim: 

1. Mi okból kezdtél el írni? 
2. Melyik volt a legjobb blog, amit eddig olvastál? Linkeld! 
3. Ha lehetne, ki lenne a sztárok közül a férjed? 
4. Kedvenc zenéd? 
5. The Walking Dead, vagy Teen Wolf világában élnél? Miért? 
6. Kedvenc filmed? 
7. Volt olyan, hogy elkezdtél egy blogot, de már nem volt ihleted és inkább abba hagytad?
8. Vámpír, vagy vérfarkas lennél? 
9. Tél, vagy nyár? 
10. Milyen színűre festenéd szívesen a hajad?
11. Kedvenc bandád?
12. Kedvenc könyved? 

9. 
Csak ennyit szoktam gyakran olvasni :/
HAMAROSAN RÉSZ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése